Grotemarkt beraad Blog

Pagina’s

Meest recente berichten

Categorieën

Archief

Manager Team Databeheer

Manager Team Databeheer

Omschrijving

Haal jij energie uit het professionaliseren van een team en het werken met data? wil je gaarne werken in een omtrek waar inborst en techniek hand in hand gaan? dan is dit dé vacature voor jou.

Jouw belangrijkste uitdaging

Jouw team beheert de data en documentatie van alle assets en natuurgebieden van dunea. De gegevens over de installaties, leidingen, vee, wegen & paden word gebruikt in andere ( deel ) processen van dunea. De teams van tactisch- en operationeel beheer usances het assetregister bij het nemen van beslissen en voor het beoordelen van de resultaten, de risico’s en de kosten. Ook de teams die onderhoudswerkzaamheden uitvoering bezitten deze gegevens nodig. Mutaties in data en tekeningen word aangeleverd door collega’s van andere teams en door externen zoals aannemers. Als manager databeheer zorg je voor een goede coalitie met deze teams zodat de toerusting data actueel en volledig blijft.

Je doorziet wat de ontwikkelingen op het streek van datastromen en dataverwerking ( ook in wet en regelgeving ) bezegelen voor het werk in jouw team. Aan jou de aansporing om deze veranderingen losjes door te voeren met oog voor je team. Doordat datamanagement in ontstaan is heeft digitalisering grote impact op onze processen. Als manager databeheer draag je bij aan een optimaal assetmanagementproces en zorg je ervoor dat ons assetregister nu en in de toekomst op orde is. Je vertaalt de assetmanagement-richtlijnen naar databehoefte, inschrijving en analyse ; je stelt dus vast welke data echt van bij zijn en stelt de kaders op. Je pakt als manager jouw rol in team-overstijgende overwegen met o. A. Onze data-architect en procesverbeteraars. Vanuit verbinding zorg je voor het slim en behulpzaam gewoonte crexebren van data om dunea-breed onze processen en systemen non-stop te verbeteren.

Team databeheer

Jouw team bestaat uit 12 betrokken collega’s, van beheerders tot engineer en consultant. Zij vasthouden het assetregister ( inbegrepen gis ) solide, integraal, en actueel. Een deel van jouw team controleert en verwerken aangeleverde data en bewaakt de kwaliteit, andere teamleden voeren diverse data-kwaliteitsanalyses uit, opbouwen modellen en rapportages, en rondtollen queries op verzoek. Het team wordt nu ondersteund door een nietig menigte collega’s van de haege menigte, voor een ongelijkheid m. B. T. Het intekenen ( vectoriseren ) van aansluitleidingen.

Standplaats : zoetermeer tal uur per week : 32 – 40

Vereisten

Wat vragen we van jou?

Jij bent een betrokken, maatschappelijk vaardige en pragmatische manager die het team en andere teams betrokken en aangesloten houdt. Je neemt verantwoordelijkheid en voelt je houder van het asset-dataregister. Je bent een aanjager die niet afwacht tot informatie jouw kant op komt en weet energie te creëren voor anders werken. Je kan goed in processen denken en je weet wat inwonende klanten en leveranciers nodig bezitten.

Voldoe je daarnaast aan onderstaande functie-eisen? dan ontvangen we gaarne jouw sollicitatie op deze vacature!

Je hebt een technische wo- of hbo-opleiding afgerond ; je hebt minimaal 3 jaar baas ervaring ; je hebt cognitie van en ervaring met procesgericht werken ( bv. Met de lean-methodiek ) ; je hebt aantoonbare cognitie van en affiniteit met it & ( fysieke ) techniek.

Jij verdient

Een wedde van minstens € 4. 370, – en maximaal € 6. 241, – ( schelp 11 ) per tijdsperiode op fulltime basis. Dat is opgebouwd uit bruto wedde ( minstens € 3. 549, – en maximaal € 5. 069, – ) en het maandelijkse flexibel arbeidsvoorwaarden budget ( minstens € 820, 88 en maximaal € 1. 172, 46 ). Dit is 23, 13 % van je maandsalaris, enkel vakantiegeld en eindejaarsuitkering ; behalve de 25 vakantiedagen ontvang je bij ons 52 uur inzetbaarheidsbudget ( op fulltime voetbeen, om in te deponeren als vrije tijd, om te verbrassen of om te verzamelen ) en de ruimte om nog eens 30 toegevoegd vakantiedagen bij te kocht ; een centraal gesitueerd eigentijds werkplek in zoetermeer met openingstijden van 7 uur tot 19 uur met goede bereikbaarheid per openbaar afvoer en ruime parkeergelegenheid. Ons werkplek grenst direct aan treinstation zoetermeer en aan de a12 ; een iphone ; een fit & groot uitgebreidheid ; een uitgebreidheid om te celebreren en zowel mentaal als lichamelijk in beweging te zijn, waar onze vitaliteitscoaches tot je besluit staan ; de tijd en middelen om je te uitbouwen op zowel subjectief als professioneel vlak ; een goede pensioenregeling via abp-middelloon, met keuzepensioen, arbeidsongeschiktheidspensioen en nabestaandenpensioen ; diverse vergoedingen ( zoals subsidie in sportabonnement en reiskostenvergoeding ) ; een gemeenschappelijkheid voor 1 jaar met panorama op een vast dienstverband.

Voel je de energie?

Geestdriftig worden bij het aflezen van deze vacature? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Ons selectieproces voor deze vacature bestaat uit twee selectiegesprekken ( met gedurende andere collega’s uit het team en jouw directe manager ), en een assessment. Het aanvragen van een vog vormen deel uit van de selectieprocedure. We vasthouden ons bij de gesprekken aan de richtlijnen van het rivm en kunnen mits gewenst de gesprekken op afstand voeren.

https://www.vindazo.nl/keywords/it-consultant.html
Grotemarktberaad

© 2020 Grotemarkt beraad All Rights Reserved   

Theme Smartpress by Level9themes.