Heb je moeite om in contact te komen met de Strato klantenservice? Geen nood, deze blogpost leidt je door de verschillende manieren om contact met ze op te nemen. Of je nu hulp nodig hebt met je account of een klacht wilt indienen, we laten je zien hoe je in contact kunt komen met hun team. Lees verder voor meer informatie. Kom hier snel in contact met de klantenservice van Strato. Contact via telefoonAls je wilt bellen en met een vertegenwoordiger over een probleem wilt spreken, raden wij je aan eerst tijdens kantooruren te bellen. Als je er telefonisch nog steeds niet uitkomt, is er van maandag tot en met vrijdag (behalve op feestdagen) van 17.00 tot 23.00 uur een live chat-agent beschikbaar. De live chat-agenten kunnen de meest voorkomende problemen met een account oplossen, waaronder het wijzigen van de factureringsgegevens en het plaatsen van nieuwe bestellingen. Zoals altijd staan er ook medewerkers klaar om je via e-mail te helpen als online ondersteuning op dat moment niet geschikt is. Voor meer geavanceerde technische vragen met betrekking tot facturering of problemen met betrekking tot meerdere accounts, kun je gebruik maken van het contactformulier, aangezien dit ons in staat stelt om meer gedetailleerde informatie te verzamelen en ervoor te zorgen dat we snel contact met je opnemen. Contact met Strato via mailDe gemakkelijkste manier om contact op te nemen met de klantenservice van Strato is via e-mail. Je kunt rechtstreeks vanaf hun website een e-mail sturen en als onderwerp een van de veelvoorkomende problemen kiezen. In de meeste gevallen kun je de vraag of het probleem ook rechtstreeks in de tekst van het bericht typen. De standaard werktijden voor hun e-mail inbox zijn maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 16.00 uur CET, maar de werktijden variëren afhankelijk van waar je woont en over welk probleem je contact met hen opneemt. Als een situatie dringend is, kun je beter bellen. Zij hebben een telefoonnummer dat je kunt gebruiken om hen te bereiken tijdens de normale kantooruren. Dit nummer is gratis binnen Duitsland en kost €0,12 per minuut buiten Duitsland. Hun supportteam kan je helpen met vragen over facturering, activering, technische problemen, nieuwe servicelijnen of algemene vragen over Strato-diensten. Snel in contact komen met StratoDe klantenservice van Strato is via verschillende kanalen bereikbaar, zodat je altijd met hen in contact kunt komen wanneer je hulp nodig hebt. Je kunt hun team bereiken via mail, telefoon of snel via KlantenserviceDirect. Als u vragen of problemen hebt, aarzel dan niet om contact met hen op te nemen voor hulp. Bekijk hier de website van klantenservicedirect.nl. |
https://klantenservicedirect.nl/ |