De online concurrentie is heviger dan ooit en als u een website wilt maken die de benchmarks in de sector ruimschoots overtreft, is het van vitaal belang dat u weet hoe u uw ontwerpvaardigheden kunt gebruiken om gebruikers betrokken te houden. Hoe meer betrokken gebruikers zijn, hoe groter de kans dat ze betalende klanten worden – mensen die uw producten en diensten keer op keer zullen kopen, loyaal zullen blijven en uiteindelijk ambassadeurs voor uw merk zullen worden, zowel on- als offline. Wat is SEO? Wat is Zoekmachine Optimalisatie (SEO)?Zoekmachine optimalisatie (SEO) is het proces van het verbeteren van de zichtbaarheid van een website of webpagina op een zoekmachine resultaten pagina (SERP) om de website van een bedrijf beter vindbaar te maken (d.w.z. op de eerste pagina(‘s)), waardoor verkeer en verkoop worden gestimuleerd. Het is een moeizaam proces, waarbij technische en zakelijke beslissingen moeten worden genomen en waarbij geen resultaten worden gegarandeerd, maar het levert niettemin blijvende voordelen op. SEO omvat vaak de gezamenlijke inspanning van meerdere afdelingen binnen een organisatie, met inbegrip van het ontwerp, marketing, en content productie teams. Terwijl sommige SEO werk bedrijfsanalyse met zich meebrengt (bijvoorbeeld, het vergelijken van de eigen inhoud met die van concurrenten), hangt een groot deel af van de ranking algoritmen van verschillende zoekmachines, die met de tijd kunnen veranderen. Een vuistregel is echter dat websites en webpagina’s met inhoud van hogere kwaliteit, meer externe verwijzende links en meer betrokkenheid van de gebruiker hoger zullen scoren op een SERP. Het SEO proces omvat zes algemene fasen:
Lees hier meer over zoekmachine optimalisatie. |
https://ralfvanveen.com/ |