Nieuwe artikelen

Wat doet een bedrijf binnen de facilitaire dienstverlening?

Ben jij op zoek naar facilitaire dienstverlening, omdat je verantwoordelijk bent voor een groot bedrijf of organisatie? In dit artikel bespreken wij wat een facilitair dienstverlener allemaal voor jou kan betekenen. 

schoonmaakdienstverlening

Allereerst bieden ze schoonmaakdienstverlening aan. Schoonmaken klinkt altijd eenvoudig, maar in principe is dit het fundament van veel organisaties. Stel je voor: jij hebt een prachtig hotel. Het is dan belangrijk dat de kamers altijd goed schoon zijn, want dit is het eerste waar gasten naar kijken. Sterker nog, gasten hebben liever een wat minder luxe kamer die volledig schoon is, dan dat ze gaan voor een luxe kamer veel troep. Daarom is het belangrijk dat de schoonmaak altijd in orde is. Een facilitair dienstverlener kan jou daar dan gelukkig bij helpen. Je hoeft dan geen negatieve recensies te vrezen, want daar heb je ongetwijfeld ook geen behoefte aan. 

24 uur receptie

Voor een hotel is de receptie ook zeer belangrijk, want dat is het aanspreekpunt voor gasten. Er kan immers altijd wat gebeuren in een hotel. Mocht er wat gebeuren, dan wil je dit natuurlijk zo snel mogelijk kunnen melden. Een goed hotel heeft om die reden altijd een 24 uur receptie, zodat er altijd iemand is waarbij je terecht kunt. Bij de receptie moeten de gasten niet alleen van juiste informatie worden voorzien, maar het is ook belangrijk dat ze daar altijd vriendelijk te woord worden gestaan. De communicatie speelt een belangrijke rol en daar wordt ook ruime aandacht aan besteed. 

Andere diensten

Ook voor vele andere facilitaire diensten kun je terecht bij een specialistische partij. Je weet ongetwijfeld wel wat er zoal onder de facilitaire diensten valt. Eigenlijk alle belangwekkende zaken die geregeld moeten worden, maar wat er soms nog wel eens bij in kan schieten. Heb je als organisatie interesse gekregen? Dan zit je goed bij EW Facility Services, want zij kunnen je veel bieden.

https://www.ew.nl/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Grotemarktberaad.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Grip op sleutelbeheer: beperk risico’s en verbeter de controle

Hoewel digitale toegangssystemen terrein winnen, blijven fysieke sleutels binnen veel organisaties van groot belang. Denk aan sleutels voor gebouwen, voertuigen, opslaglocaties of technische ruimtes. Toch blijkt in de praktijk dat het beheer ervan vaak onvoldoende geregeld is. Verlies, onduidelijke verantwoordelijkheden en ongewenste toegang zijn reële risico’s. Hoe organiseer je sleutelbeheer op een slimme en veilige manier?De sleutel ligt in het verbeteren en stroomlijnen van het proces. Steeds meer organisaties kiezen voor geavanceerde en geautomatiseerde systemen. Zo pak je het aan: 1. Verzamel alle sleutelgegevens Een solide sleutelbeheer begint met inzicht. Breng in kaart welke sleutels in omloop zijn, wie ze gebruikt en voor welke doeleinden. Vergeet hierbij externe gebruikers zoals leveranciers of tijdelijk personeel niet. Een centrale registratie maakt verdere optimalisatie mogelijk. 2. Leg sleuteltransacties vast Zonder registratie ontbreekt overzicht. Noteer wie wanneer welke sleutel ontvangt en waarom. Een digitaal registratiesysteem biedt hierbij duidelijke voordelen: het is sneller, nauwkeuriger en

Gepubliceerd door Grotemarkt beraad.nl