Nieuwe artikelen

Deze software maakt jouw klantenservice beter dan ooit!

Personeelsleden aannemen die iedere dag van 09:00 tot 17:00 achter een laptop plaatsnemen om luttele vragen te beantwoorden van klanten is nou niet bepaald iets waar je als ondernemer op zit te wachten. Het kost jou als ondernemer niet alleen geld, het is ook nog eens erg zonde van de tijd die jouw werknemers kunnen spenderen aan werkzaamheden die meer opleveren. Toch mag het belang van klantcontact niet onderschat worden. Een goeie achterban zal er namelijk voor zorgen dat jouw organisatie stabiel blijft en nog belangrijker: blijft groeien. In dit blog bespreken we een tijdbesparende techniek die jou veel tijd zal besparen!

 

RPA: dat werkt zo 

 

Software die ervoor zorgt dat klanten automatisch antwoorden genereren, zonder dat daar ook maar één werknemer aan te pas komt. Dat klinkt bijna als een droom die te mooi is om waar te zijn, nietwaar? Toch is het tegendeel waar, want Robotic Process Automation (RPA) bestaat gewoon. Deze geavanceerde techniek zorgt ervoor dat potentiële kopers van jouw product automatisch beantwoord worden als zij een vraag stellen in de chatomgeving van jouw webshop. Enkele jaren geleden stond deze techniek nog aardig in de kinderschoenen, maar door steeds moderner wordende technologieën is deze automatisering aardig modern aan het worden. Door deze software te implementeren in de backoffice van jouw website, hoef jij nooit meer dure krachten in te huren die handmatig antwoorden aan het tikken zijn. 

 

Welke partij is geschikt voor RPA?

 

Een partij die een absolute voorloper is op het gebied van Robotic Process Automation is Pegamento. Dit bedrijf, dat in Zeist gelegen is, verdiept zich al jaren in deze geautomatiseerde technieken en helpt jou graag met de implementatie van de software. Heb je na het lezen van dit blog nog wat vragen of wil je gewoon eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor jouw webshop? Door de whitepaper op hun website grondig door te lezen word je al een stuk wijzer. Is deze informatie alsnog te gering voor jou en wil je wat meer verdieping? De specialisten van dit team staan jou graag telefonisch te woord en zullen er alles aan doen om jouw vragen zo secuur mogelijk te beantwoorden! 

 

https://www.pegamento.nl/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Grotemarktberaad.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Grip op sleutelbeheer: beperk risico’s en verbeter de controle

Hoewel digitale toegangssystemen terrein winnen, blijven fysieke sleutels binnen veel organisaties van groot belang. Denk aan sleutels voor gebouwen, voertuigen, opslaglocaties of technische ruimtes. Toch blijkt in de praktijk dat het beheer ervan vaak onvoldoende geregeld is. Verlies, onduidelijke verantwoordelijkheden en ongewenste toegang zijn reële risico’s. Hoe organiseer je sleutelbeheer op een slimme en veilige manier?De sleutel ligt in het verbeteren en stroomlijnen van het proces. Steeds meer organisaties kiezen voor geavanceerde en geautomatiseerde systemen. Zo pak je het aan: 1. Verzamel alle sleutelgegevens Een solide sleutelbeheer begint met inzicht. Breng in kaart welke sleutels in omloop zijn, wie ze gebruikt en voor welke doeleinden. Vergeet hierbij externe gebruikers zoals leveranciers of tijdelijk personeel niet. Een centrale registratie maakt verdere optimalisatie mogelijk. 2. Leg sleuteltransacties vast Zonder registratie ontbreekt overzicht. Noteer wie wanneer welke sleutel ontvangt en waarom. Een digitaal registratiesysteem biedt hierbij duidelijke voordelen: het is sneller, nauwkeuriger en

Gepubliceerd door Grotemarkt beraad.nl