Nieuwe artikelen

Gevelreclame: mogelijkheden en voordelen

Het visitekaartje van uw pand

Geen bedrijfspand, fabriekspand of kantoorgebouw is af als er geen gevelreclame op aangebracht is. De gevel is feitelijk het visitekaartje van het pand, omdat dat het eerste object is dat zichtbaar is als klanten of voorbijgangers het gebouw naderen of passeren. Daarom is het van belang dat uw reclameboodschap op de gevel duidelijk en helder overkomt. Of het nu alleen uw bedrijfsnaam en logo betreft, of een slogan.

Mogelijkheden qua gevelreclame

Met gevelreclame zijn er talloze opties. Zo kunt u kiezen voor standaard letters op de gevel van gehard kunststof aar ook aluminium of hardhouten letters en logo’s, of bijvoorbeeld reclame in led verlichting behoort tot de mogelijkheden. Reclamebureaus zijn tegenwoordig in staat om tot in de finesses aan uw wensen te voldoen.

Voordelen van strak ontworpen gevel reclame

Naast de vele mogelijkheden die reclame op gevels biedt, zijn er nog meer pluspunten van op deze manier uw naamsbekendheid vergroten.

  • Een grote pre van dit type reclame is dat gevel reclame altijd zichtbaar is. Zeker als deze verlicht is. Zo bereik je ook ’s nachts en in het weekend een publiek, namelijk passerende mensen en verkeer.
  • Een ander groot voordeel van reclame op de gevel is dat dit een relatief goedkope manier van p.r. is. Na aankoop van de gevelreclame ben je van de kosten af, los van de beperkte energiekosten om de led verlichting aan te zetten.
  • Ten slotte hebben gevelreclamebakken als voordeel dat ze er professioneel uitzien. Uw bedrijf krijgt er een strakke en moderne uitstraling van en oogt meteen lekker eigentijds.

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Grotemarktberaad.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

De nieuwe manier van televisiekijken die je niet wilt missen

Televisie is altijd een belangrijk onderdeel geweest van ons dagelijks leven. Het is een bron van ontspanning, informatie en verbondenheid. Toch is de manier waarop we tv kijken de afgelopen jaren drastisch veranderd. Waar we vroeger afhankelijk waren van vaste kabelabonnementen en standaardpakketten, zoeken steeds meer Nederlanders naar oplossingen die passen bij hun moderne levensstijl. Deze transitie naar digitale televisie is geen tijdelijke trend. Het is een blijvende verschuiving die wordt gedreven door de behoefte aan flexibiliteit, keuzevrijheid en betaalbaarheid. Waarom traditionele televisie tekortschiet Kabeltelevisie bood jarenlang stabiliteit, maar liet kijkers vaak zitten met hoge kosten en beperkte keuzes. Het aantal zenders in een standaardpakket was groot, maar veel daarvan werden nauwelijks bekeken. Daarbij kwam het probleem dat je vaak vastzat aan contracten en uitzendtijden die niet aansloten bij je persoonlijke agenda. In een wereld waarin on-demand diensten en streamingplatforms de norm zijn geworden, voelt traditionele televisie steeds meer als

Gepubliceerd door Grotemarkt beraad.nl